Tillfreds

Idag har jag gjort min 9e arbetsdag på min nya arbetsplats. Just nu känner jag mig så nöjd att jag efter mycket våndande till sist bytte jobb. Visst, jag går back ekonomiskt på detta men det gör mig inget. Pengar är inte det viktigaste i livet och jag har ändå en bra lön jämfört med många andra.
Känslan av att slippa jaga timmar, tider, pengar och debiterbarhet är såå skön. Jag får tid till att lära mig jobbet och även fast det är mycket att göra så finns det hela tiden tid för att hjälpa varandra.
Så gillar jag arbetsuppgifterna dessutom, jag tror att jag kommer att trivas bra och det känns himla skönt eftersom det var så svårt att ta steget att byta. Har pratat med flera som varit i konsultbranschen innan och som säger aldrig mer!
Vi får väl se ifall jag också säger det så småningom :) Just nu känner jag mig iallafall väldigt tillfreds.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback