Kalasande

Oj, detta var visst inte publicerat :)

Kalas, kalas och åter kalas :)
Mycket födelsedagskaladande har det varit nu, tre helger i rad :)
Imorgon blir det kalasande igen, hela mitt jobb kommer hit. Sommarfest och avtackning av mig. Gulp, hoppas jag inte blir blödig bara :)
Ca 25 blir vi som ska ha sittplats för att käka, kommer bli tre bord om vi ska få ihop det :) Hoppas verkligen att man inte fryser ihjäl på altanen ...
Lite extra nervigt med kollegorna hemma, känns som de kommer kolla på varenda pryl, möbel och tapet som finns här... Nåja de får ta det som det är, massa prylar, leksaker, loppis, Ikea, nån enstaka designpryl och hemgjorda prylar  i en enda röra... En hejdundrandes blandning, precis som jag gillar :)

Och inte nog med det, på fredag är vi bortbjudna på altaninvigningstillställning, ska bli riktigt trevligt! 
Mera kalas alltså! :)

Och sen kommer ju midsommar nästa vecka :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback