Limpistol!


I födelsedag fick jag en limpistol!
Precis som jag önskat mig! Har många gånger saknat en när jag håller på att greja med alltmöjligt :)
Inte tänkte jag då att mitt första andvändande skulle bli till något att lägga på gravar.
Men så blev det. I fredags bar jag mormors aska och sänkte den i jorden. Min morbror bar morfars och nu ligger de och vilar tillsammans.
Kändes overkligt att se urnorna.
Hittade ingen bra blomma att sätta på graven så jag limmade ihop ett par mosshjärtan istället. Man tager vad man haver :)
Ett trähjärta, en sten, lite mossa och en limpistol!!




.


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka fina mosshjärtan! Och vad fint att få bära askan till deras gemensamma viloplats. Förstår att det måste varit hemskt jobbigt på samma gång. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback