lördag



Här har det ekat tomt. När jag skrev mitt förra inlägg låg mormor på sjukhus.
Igår var begravningen.
Så fruktansvärt jobbigt. Kändes som om jag skulle gå sönder.
Jag talade i kyrkan och det ångrar jag verkligen inte. Jag fick jättemycket respons och nästan alla kom fram till mig efteråt och tyckte det var fint och bra gjort. P sa att han nästan trodde att tom prästen fällde en tår när jag talade.
Bara en liten stund innan trodde jag inte att jag skulle klara få fram ett enda ord men jag lyckades att lugna mig och läsa det jag skrivit.
Talet skrev jag till Klara och nu ska jag spara det så hon får läsa en dag. Läsa om min fantastiska mormor som jag saknar så otroligt mycket.
Och nu kommer julen...annorlunda jul i år. 3 personer som inte finns med oss längre...ofattbart.

Nu tar vi nya tag och blickar framåt!
Ha en fortsatt bra helg alla! Tänd fjärde ljuset imorgon och krama någon ni tycker om!

                                   


.


Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

hoppas du har haft en bra kväll :)

Postat av: Malin

Kan tänka mig att talet var superfint, du är duktig på sånt. Strong och fint gjort!

2011-12-19 @ 15:13:00
URL: http://healthandliving.blogg.se/
Postat av: guldmulten

tack malin!

2011-12-23 @ 17:17:34
URL: http://guldmulten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback