gå gå o gå


Jaha då har vi vandrat bygden runt. Jag och vännerna.
Hälsans stig 9km. Eller nja, vi genade på slutet och råkade hamna i parfymaffärens utförsäljning :)
Så vi fick med oss lite parfym och smink tillbaka.
Så bara av att gå fick vi skavsår och div krämpor och kände oss rätt trötta :) Hur gamla är vi egentligen?? ;))

I förrgår skulle jag ut och springa var det tänkt. Men fy satan vad det blåste!! När jag kom ut på öppnare väg så var det som att springa i lera :) Jag tog en kortare sträcka så det blev verkligen inte långt. Pust! Nåja jag kom ut iallafall även om det inte var så långt. Bättre än inget.
Börjar få lite panik för loppet, känner mig inte alls i nån bra form och det är inte långt kvar nu... Trist om jag inte orkar springa hela. I lidingö orkade jag, förutom mördarbackarna då som jag stegade uppför, men det är också några år sen nu.... det går utför med formen :)
Nä den där milen ska jag banne mig klara. Vore fint att klar den under timman men jag tror inte det kommer gå tyvärr.... Det blir som det blir. Runt ska jag iallafall!!!

Nu är det till att ladda om och sikta in sig på drinkkväll hoss Grizzly och sen en kväll på stan med mina söta vänner.
Ha en bra lördag alla!!


.


Kommentarer
Postat av: Malin

Såklart att du kommer ta dig runt!! Inga problem!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback