hemma igen


Då är man hemma igen efter en dag i värmland.
Loppet är genomfört och vi alla kom i mål välbevarade :) Tjihooo!
Lite irriterad på tiden men man ska väl inte stirra på den utan vara nöjd med sin insats ändå.
Jag sprang iallafall 1 hel mil! =)
Jag gjorde mitt eget lilla lopp och spurtade imål :) Kände mig skitpigg när jag gick imål så förmodligen borde jag ökat farten lite för jag kände mig inte alls trött och gör det inte nu heller.
Tror att jag blir lite för rädd för min egen puls ibland... när jag märker att pulsen går upp och det blir lite mer flåsigt saktar jag automatiskt av lite.... Jag borde pressa mig lite mer...
Men men, Jag är nöjd att ha genomfört loppet, känns kalas! Nu ska vi boka lopp i höst oxå så vi inte slackar till oss i sommar
Nu ska vi snart lägga kött på grillen, sen äta och sen ta sig an ett gäng spel. Trevligt! 
Ha en härlig lördagskväll!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Såklart att du ska vara nöjd!!!

Bra att ni ska satsa på nåt i höst oxå, låter bra. Då klarar du under timmen!! Utan problem!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback