blodomloppet


japp, ikväll är det dags.... hualigen...
Har inte den minsta lust och träningen i sommar har ju gått ohyggligt dåligt... Inte nog med att det är svårt att komma ut på semestern när man har massa för sig hela tiden...  utan kroppen har ju krånglat massa, har varit ombytt flera gånger och fått vända o gå in igen.
Nåja idag ska jag springa en mil, har inte gjort det sen i våras, men det får gå som det går... orkar jag inte så gör jag inte, världen går inte under. Jag gör ett försök iallafall.
Och White-tröjor har vi fått att springa i så man kommer väl skämma ut företaget ;)


.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hi hi, snyggt med lika tröjor!

2009-08-20 @ 15:15:33
Postat av: Malin

Ja ni var så snygga så!! Hur gick det? Såklart det inte går att träna när kroppen är som den är :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback