Det där med tavlor

För ett par veckor sen tog jag äntligen tag i omtapetseringen av vardagsrummet. Trött på beige, Nu är det vitt :) Ljust o fräscht ni vet 😊😜😉

Sen när allt är klart kommer ju det där med tavlorna. Suuupersvårt att sätta tavlor på en stor vägg. Ovan vår soffa har det suttit tavlor på många olika sätt men inget har varit särskillt bra. Så nu tänkte jag att styra upp det hela lite.
Plockade fram de tavlor jag hittade, bytte, plockade ner från andra ställen,  ändrade motiv i ramar och flyttade om. Fram och tillbaka flyttade jag runt med ramarna på golvet för att se hur det skulle bli.
Till sist landade jag i en liten komposition av ett gäng tavlor.
Lätt är det inte men nu sitter de där iallafall, så här blev det till slut.



.



Kommentarer
Postat av: Maria

Verkligen jättesnyggt!! :-)

2016-03-22 @ 09:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback