kökstips :)

Vi letade ett tag efter att hotta en ho som vi ville ha, det var inte helt lätt visade det sig. Den skulle vara stor så att en plåt går ner och så ville vi att blandaren skulle sitta i hon och inte i bänkskivan (mycket bättre vid eventuellt läckage från blandaren) Sen skulle den ju vara snygg också :) och funka för underlimning.
Vi hittade en till sist på nätet som vi tyckte funkade, den fanns inte i katalogen där vi beställde ifrån för den var ny men de kunde ta hem den.
Så här blev det och än så länge är vi supernöjda. 



Jag saknar inte alls att ha två hoar vilket jag var lite orolig för först. Men nu vet jag inte riktigt vad jag skulle ha den andra hon till. Behöver något stå i hon är den stor nog att det funkar att hälla ut grejer ändå. Och jag avskyr att ha saker ståendes i hon så det är ganska sällan det står nåt i :)

En sak som vi också äntligen tog tag i att köpa är denna lilla tingest :)

Typ hur bra som helst!! Äntligen finns en plats för den äckliga trasan. Man slipper se den och den hänger alltid luftigt. Eftersom hon är så stor är den heller inte ivägen. Rekommenderar alla att köpa en, sitter fast med magnet och funkar förträffligt! Jag ska dessutom beställa en hållare till svampen, så slipper den också sladdra runt. Tänkte att det inte behövdes först, men det gör det :)

Och så det bästa! Vår blandare!
Ska ni köpa ny blandare så köp en utdragbar! Bästa grejen!
Vi hittade en som ser ut som en vanlig blandare när den inte är utdragen, vi ville inte ha industrikänsla på den. Vad lätt det är att skölja av saker nu, både stora plåtar o stekpannor och själva hon också. Superbt!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback