Ordning och reda

Innan vi åkte på semester baxade vi hem ett gäng hyllor med glasdörrar. Äntligen har vi fått i ordning på våra böcker! Vi har haft böcker utspridda på flera ställen i huset innan och nu har vi då äntligen kunnat samla ihop dem.
Vi körde på Billy-hyllor med glasdörrar och jag tycker att det blev riktigt bra.
Kommer kanske flytta om några gånger i den innan jag blir nöjd :)
Nu funderar jag bara på handtag eller ej. Funkar rätt bra att ha utan också, man når lätt att öppna i överkant. Handtagen som följer med dörrarna är inget alternativ. Funderar på skinnhandtag, brunt skinn.... kan det vara nåt?


Kommentarer
Postat av: Sara

På vår Billy har vi såna där "öppnare" som mantrycker på, de gillar jag. Annars är ju läder fint.

2016-07-27 @ 14:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback