Sköna dagar

Jag skulle kunna ha det såhär jämt!
Lillasyster har inskolning, går 4 timmar om dagen. Storasyster vill gärna oxå vara på dagis och det gick bra så vi har lugna morgonar sen har jag lite egentid och så har jag trevlig eftermiddag ihop med finaste systrarna.
Det känns som när jag var föräldraledig ungefär. Jösses vad jag gillade att vara föräldraledig!
Tänk om man skulle kunna få ha det såhär jämt, jag tror faktiskt att jag skulle kunna vara hemma på heltid eller typ jobba halvtid hemifrån. Det vore perfekt!
Ja nu har vi bara idag och imorgon och sen drar vardagskarusellen igång efter helgen med tidiga morgonar, lämning, hämtning och jobb.
Dessutom nytt jobb för mig, spännande, nervöst och massa nytt att lära.
Men nu ut i solen en stund och bunkra D-vitamin! :)



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback