Semestern trallar på

Blir visst ännu en veckas semester, gött!!
Lönen i augusti blir obefintlig men vad tusan :)
Idag har loftsäng kommit på plats, inskolning av 2-åring är i full gång, grillning imorgon kväll och lite stugliv på planen denna vecka.
Bloggandet har visst oxå lite semester och går på halvfart.
Alldeles nyss kom jag på en galen med rolig inredningsidé som jag tror vi måste testa imorgon :)
Så ska jag sy lite till loftsängen, tror det får bli lite draperier under och en sänghimmel uppe till storssystern och så vill jag täcka undersidan av sängen med något för det ser inte så roligt ut när man tittar upp under.
Får visa sen hur det blev :)

Bästa teckningen på oss när vi åker båt i sommarstugan med morbrorn, solsken och den segstartade motorn är med :)


.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback