Simning och tantfunderingar

Har satt igång och motionssimmat lite och upptäckte att jag gillart! 
Idag i omklädningsrummet efteråt bland alla smärta tonåringar och några mindre smärta tanter funderade jag lite för mig själv.
Fick syn på mig själv i spegeln utanför duschen och såg den där tantkroppen man såg många av som ung när man var i badhusen. Nu är det jag som har den där rynkiga slappa magen som varit uttänjd till max och brösten som numer är som tomma små påsar :)
Saken är den att det gör mig inte så mycket, jag har huserat de finaste barnen i världen, vilket är helt fantastiskt, och när jag ser mig själv så ser jag det!
Jag fortsatte ut ur omklädningsrummet och när jag snörde på mig mina mintgröna converse funderade jag lite stilla på om tanter verkligen har sådana?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback