Midsommar!!

Midsommar redan!!! Hur gick det till ?!?? :)
Jag har precis dukat klart inför morgondagens kvällssittning. Skönt att ha det klart eftersom dagen är ganska späckad imorgon. På morgonen ska jag fixa kransar eller det blir nog förresten diadem tror jag, går lite snabbare och sitter förhoppningsvis kvar bättre. 
Det blir sen tidig lunch, redan vid 11 hos goda vänner, sedan ta bilen till traditionellt midsommarfirande med dans runt stång, lotter, ponnyridning osv. Och vi åker dit om det så spöregnar! :) Klarat storasyrran ska då dansa runt stången!! 
Sen blir det samling hemma hos oss på em/kväll. Nästan hela kompisgänget! Vad härligt! Fullt med folk och ett helt gäng med barn. Hoppas vi inte fryser ihjäl på altanen bara :) Kommer iallafall bli rätt trångt så vi kanske håller värmen :)
Ha en skön midsommar alla!!!




Blev sugen på att göra en egen liten midsommarstång. Blev kanske inte den snyggaste i världen men man ser vad det är och den är skapad av lite krafs jag rotade fram hemma :)



Jag gillar grodorna, man blir glad av dem 😊😊
Suddig bild ser jag nu...

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback