Huvudvärk och rosa moln

Blir så trött... har varit vrålförkyld i över en vecka nu. Trodde att det var på väg att ge sig lite så känner jag det...huvudvärken. Huvudvärk och värk i bihålan kommer smygande, nu gör det ont. Fan! Inte bihålorna igen! Verkar som jag blivit väldigt känslig för bihåleinflammation sen jag fick det ordentligt när jag var gravid.
Pust!!
Nåja nu har jag gnällt lite...
I somras fick vi, eller rättare sagt Stella, ett presentkort på en webshop av vänner till P. Inte förrän nu har vi utnyttjat det. Beställde en tröja häromdagen. Jag som väldigt många andra gillar Färg och Forms moln så det fick det bli. Lite stor än men snart så. Tack snälla för den!
Förresten har tand nummer 3 och 4 dykt upp hos S och precis som syrran får hon inte mittentänderna förstvuran kommer bli liten vampyr :)




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback