De växer tjejorna

Oj vad tiden springer på. Min lilla bebis är inte så liten längre. Stor bilstol står i hallen nu redo att monteras in till S, babyskyddet är litet o trångt. Tiden med litet knyte i famnen är förbi, hon vill inte sitta still alls längre. Händer ju inget då :) Nä, lära sig gå och stå är på agendan.
Och K, min bästaste K, hon går numer på dagis utan blöja!! Några dagar innan hon skulle börja dagis igen efter juluppehållet plockade vi av henne blöjan. Det gick så oerhört bra att hon igår knallade iväg till dagis i trosor. På de dagarna vi övade hemma skedde bara två olyckor och nu har det gått galant på dagis! Jag är impad! Hon är så duktig, trodde inte det skulle gå så fort. Bara några dagar...
Men visst, jag är beredd på bakslag men vi får se, så oerhört skönt att vara av med blöjorna, ja natten har vi fortfarande på, känns tryggast :)

 
 
Köpte ny stol till Klara till köket, blev en Agam från Ikea, tycker de är fina :)
 
Trevlig helg önskar jag er alla!!!
 

Kommentarer
Postat av: Sara K

Superfin stol. Vår lilla tjej är numera 73,5 cm och har passerat 9 kg med 75 gr :-) inte underligt att jag tycker hon är lite tung att bära på!

2014-01-10 @ 14:20:48
Postat av: inga


Hälsa Klara och säg att jag tycker hon är jätteduktig.

2014-01-10 @ 16:01:49
Postat av: Fru Svahn

Åh, sån stol ville jag också ha! Kul att de är åter i sortiment. När vi skulle köpa stolar hade de utgått.

2014-01-10 @ 19:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback