När tankarna snurrar

Fredag och fredagsfika imorgon.
Jag har visst glömt att ta in posten idag.
Maken är utflugen.
Barnen sover.
Jag är trött men har ingen lust att sova.
Katterna sover.
23.02
Blev lite virksugen.
Orkar inte gå upp igen.
Undrar om det är någon rolig post därute.
Förmodligen.
En bra sak med att det regnade idag är att storasyster är så söt i sitt galonställ.
Lugnt och stilla.
Kanske skulle åka nånstans imorgon em?
Eller kanske inte.
Kanske köpa fingerfärg.
Borde sova.
Sätta tapet på garderoben? Ja!
Undra om jag får på mig min baddräkt?
S snurrar runt i sängen, rumpan rakt upp och ansiktet ner.
Måste handla imorgon.
Borde verkligen sova.
Hur farlig är strålningen från mobilen egentligen?
Boka massage! Javisst ja!
Skulle man kanske börja med kom-ihåg-listor?
Lite törstig.
Det försvinner nog.








Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi hi, vilket lysande kåseri!

Svar: :)
guldmulten

2014-02-28 @ 08:57:56
Postat av: caperucita

Din bästa text hittills!

Svar: Bara svammel ju :)
guldmulten

2014-02-28 @ 17:38:12
Postat av: Malin

Kan bara hålla med, bra text och roligt att läsa.

Svar: Bara flummeri :)
guldmulten

2014-03-01 @ 21:40:07
Postat av: Sara

Glömde visst mitt namn ovan som anonym!

Svar: Av nån anledning var jag ganska säker på att det var du :)
guldmulten

2014-03-03 @ 16:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback