Dunderklumpen

För lite sen startade vi syjunta i vårt lilla tjejgäng. Det sys väldigt lite på våra träffar :) Men det viktigaste är ju såklart att ses. Jag sydde faktiskt lite lite lite idag men jag var också den enda. Virkade några få maskor oxå men inte många :)
Jag är verkligen inte bra på att sy men jag tvingar mig då och då. Har fått ihop ett påslakan nu för några dagar sen. När jag fick lakan av L kom jag på att jag hade liggandes lakan som P haft som liten och som jag inte gjort iordning på. Eftersom det var mycket mysko form på dem är man tvungen att ta till symaskinen. Så efter en hel del sprättande och lite syande såblev 2 påslakan ett.
Vi kör fortfarande med spjälsängstäcke och kudde till K, hon är ju inte så stor än så det funkar utmärkt. Alltså har ju tjejerna samma lakan så det går åt lite fler nu.
Så här blev det iallafall:





Kommentarer
Postat av: Sara K

Vilka härliga tyger! Jag får väl sy nåt annat årtionde... :-)

Svar: Varför det, det är väl bara att sy :)
Detta gjorde jag inte hos Malin om du trodde det? :)
guldmulten

2014-02-06 @ 12:54:45
Postat av: Sara K

Jag menar på syjuntan när Maja är med, annars kan jag sy hur mycket som helst! Inväntar tills vi bestämt oss om Majas rum för då kommer det sys kuddar, gardiner och allt möjligt!

2014-02-06 @ 13:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback