September

I maj förra året kändes september 2014 oerhört långt borta.
I maj förra året föddes vårt andra lilla mirakel och min mammaledighet som tvåbarnsmamma påbörjades.
Tvåbarnsmamma! Så fantastiskt, så härligt att få vara hemma med två barn. Det är ju slitigare såklart, men också dubbel glädje.
Nu är det dags! Hösten är här, förkylningen är ett faktum och jag börjar jobba imorgon. Dags för maken att ta över. Känner mig tom på nåt vis. Känns som om jag redan saknar mina tjejer. 
Vilken härlig tid vi haft! Att få följa en liten syster som nu inte är så liten längre, att varje dag få vara med på hennes framsteg, att varje dag få se syskonkärlek växa fram och bli starkare och starkare, kan inte finnas något bättre! Är så glad och tacksam över våra fina barn och att jag fått denna tid med dem. 
Nu stundar nya tider.
Kanske måste ta och tröstäta lite glass... :)



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback