Vem är du? :))

Hej vännerna!
Jag startade inte min blogg för att få kommentarer men det är ju bara att erkänna att det är väldigt roligt när det plingar till i inboxen och någon har kommenterat det jag skrivit :)
Jag har en liten skara vänner och bekanta som läser min blogg, men jag tror inte jag har koll på vilka ni är. Därför tänkte jag be om en tjänst :)
Skulle ni som läser detta inlägg vilja lämna en liten kommentar på detta inlägg, bara så jag ser vilka ni är. Jag har ganska få läsare så det vore kul att se om det är de jag tror det är :))
Tickelitack!!!

Kommentarer
Postat av: Sara K

Hallå där,
Majas mamma men det kanske du klurat ut!
Roligt att du börjat göra fler inlägg fastän jag är dålig på att kommentera ibland.

Svar: Jajjemen det förstod jag :)
guldmulten

2013-10-09 @ 13:54:48
Postat av: Lotta

Lotta i Jönköping. Kan ev ha använt signaturen Lotta K nån gång.
Håller med Sara om att det är skoj att du är mer aktiv på bloggen nu :-)

Svar: Ja det går lite i vågor det där med inläggen , just nu har jag haft en bra period :)
guldmulten

2013-10-09 @ 19:31:34
Postat av: Caperucita

?? ;)

2013-10-10 @ 18:22:47
Postat av: Malin

Ja att jag hänger här ibland vet du väl ;)

Svar: Jajjemenn!! :)
guldmulten

Postat av: Ulrika P

Jag tittar med in lite då och då :)
Men är dålig på att kommentera.....

2013-10-14 @ 08:29:58
Postat av: Maria

Jag läser din blogg men är dålig på att kommentera! *skäms* Är stressad småbarnsmamma som snabbkollar datorn ibland bara :)Ska bli bättre med kommentarer för det är ju så kul att få dom!!!

Kram
Maria K

Svar: Nää inte skämmas :) Man måste inte kommentera Men det är kul att få dem :)
guldmulten

2013-10-14 @ 14:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback