Liten liten bebis

Träffade fina lilla Bianca igår. Vad fantastiskt det är med små nyfödda. Ett litet litet mirakel. En ny liten individ med hela livet framför sig. 

Jag hade knåpat ihop en liten mössa till henne. Lite rosa på såklart :)
Fodrade den med fleece så den ska förhoppningsvis vara varm. Har aldrig sytt nåt foder eller så, men det blev rätt ok för att vara första gången och fast jag inte är så bra på att sy. Hoppas att den ska passa och komma lite till användning. 



Dockan som fick vara lite modell under tillverkningen av bebismössans foder är drygt 50 år gammal och var min mammas när hon var liten.

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superfin mössa!! Bianca tackar o såklart mamman hennes oxå. Tycker du är så duktig. Kul med hemmagjorda saker, känsla o kärlek över egettillverkat.

Blir lite konstigt ibland när jag svarar på kommentarer på min blogg, råkade trycka på fel knappar på slutet o skickade iväg utan att jag hann skriva klart =\

Postat av: Maria

Så söt mössa!!! Du är så duktig och omtänksam :)

2013-10-28 @ 15:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback