Go kväll!

Nu har helgen infunnit sig. Fin höstdag idag och jag och tjejerna fick till kumlasjön och matade änder och lekte i lekparken i solskenet.
Vägde mig innan och blev lite glad för en gångs skull. Har gått ner 3 kilo till sen jag vägde mig sist. Skönt! Har ju inte ansträngt mig det minsta att gå ner i vikt än. Nu har jag ca 5 gravkilon kvar och nu har vi börjat äta lite gi-mat sista dagarna så nu ska de sista kilona bort:)
Träningen måste få lite fart oxå, har kommit av mig pga kroppen som har bråkat med mig. Först var ryggen och benen kass med massa värk, sen knepig förkylning o nu har jag gått med huvudvärk och varit lite yr i flera dagar och dessutom ont i bihålorna. Pju! Köpte nässpray mot bihåleinflammation så jag hoppas det ska ge effekt.

Nu är det snart läggningsdags för kidsen sen blir det lite god plockmat.
Hoppas  alla får en fin helg!

Nya söta salt- o pepparkar som jag inte kunde motstå på TGR :)

.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback