Ernst

Det är konstigt det där med Ernst. Han verkar kunna göra väldigt många människor irriterade. Inte mig dock :)
Visst han kanske kan bli lite överdriven men är det inte underbart med människor som brinner och har passion för något. Jag tycker det är kul.
När mamma fyllde i somras köpte jag en ljusstake till henne som Ernst designat. Gillade den så mycket att jag blev tvungen att köpa en själv oxå.
Ljushållarna sitter med magnet och flyttas alltså hur som helst. De säljs oxå separat så man kan ha måånga på brickan. Ska nog köpa några till o se hur det blir.
Extra fint med hemstöpta ljus från svärmor. (Enda problemet är att man snålar så på dem och vill inte elda dem :))

Ha en fin dag alla!




Kommentarer
Postat av: Sara K

Snygg och fiffig, han är inte så dum den där Ernst :-)

2013-10-03 @ 09:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback