En liten soffgrupp

Det går inte så snabbt med dockhuset :)
Jag har fått in tapet i badrum och kök. Tänkte sätta glasmosaik på ena väggen i badrummet men såklart passar ju inte måtten med rummet och nu vet jag inte riktigt hur jag ska kapa de små bitarna så det strandade lite en stund :) En plastmatta är inlagd iallafall men sista väggen återstår.
Till sovrummet har jag klippt en av ikeas svinbilliga tunna badrumsmatta som heltäckningsmatta och en lika billig dörrmatta har blivit matta i ett annat rum.
Har införskaffat första möblerna. Hittade dessa på tradera för ett par tior och slog till :)

Ska ge mig på utsidan oxå snart, tänkte att huset skulle bli rosa faktiskt, jag tänkte testa att spraya det.köpte lite sprayfärger som kom hem häromdagen så det är bara att sätta igång...


.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback