Men så snabbt det går

Tiden rusar på och julen känns rätt nära redan. Inte ens en månad till lucia. Varje år tänkter jag att jag måste börja med julstämningen tidigare för det går så himla snabbt över... Så nu är det hög tid att sätta fart. Här ska letas fram lite julmusik. I klaras nattningstepertoar har smugit sig in några julsånger så lite julkänsla får jag upp på kvällen iallafall :)
Till helgen blir det pepparkaksbak ihop med vänner, kul med 2 småtjejer och massa deg:)
Nä mer jul säger jag! Nu får det bli glögg o julmusik här framöver!!
( förresten, årets blossa, nja, inge vidare)
Ha det gott!!

Har inte pysslats nåt ännu men en liten snöstjärna testade jag att göra häromdagen iallafall, alltid något :))

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback