Kvällning

Mörkret är på väg redan, klockan är bara 15, men med stjärnor, ljusslingor och adventsljusstakar blir det så mysigt när mörkret kommer.
Igår kväll gick vi och la oss på kvällen och låg och pratade lite om alltmöjligt, dröjde inte länge förrän liten Klara stod i dörren och ville krypa ner emellan. Bara att sova istället då :) Dryga timman senare vaknar jag av en orolig Stella, tar henne till mig och känner att hon är dyngsur. Blöjan har åkt snett och allt kommit bredvid på pyjamas och i sängen. Upp o tvätta o byta och ett tag senare somnar vi igen.
Det ser annorlunda ut nu mot för några år sedan och även om man ibland är trött skulle jag inte byta mot något i hela världen!

Köpte förresten den röda adventsljusstaken idag, kunde inte hålla mig :)
Ha en härlig fredagkväll!!





.

Kommentarer
Postat av: Sara K

Vad söt den är, skönt m helg!

2013-11-29 @ 18:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback