Kiosken

För ett tag sen fick jag en kasse med roliga gamla tapeter av snälla fru Svahn som tänkte på mig när hon såg dem. Ända tills idag har de stått orörda och väntat på nåt bra projekt :)
Har hållit på och rotat runt i barnrummen, flyttat möbler och organiserat upp det och då slog det mig plötsligt när jag stod och tittade på Klaras kiosk att den måste få sig lite tapet. Har aldrig gillat det grönarandiga, får mig att tänka på mellanmjölk :)
Så sagt och gjort, jag pilade ner i källaren o hämtade ett par bitar blommig tapet och tapetserade lite nu på kvällskvisten. Blev mycket trevligare tycker jag nog. Nu är bara frågan om taket ska behållas eller kanske tapetseras det med?? :)

Före


Och efter :)

Svårt att se kanske men det är små blå blommor på tapeten.

Vet inte riktigt hur det blir med storleken på fotona egentligen, bloggar alltid från mobilen numer och valmöjligheterna är inte så många. Får gå in på bloggen via datorn o kolla hur det ser ut tror jag bestämt.
Men det får bli en annan dag, nu sovdags! :)
God natt!!




Kommentarer
Postat av: Fru Svahn

Åh så rart! Vad roligt att de kommer till användning.
Tänk att de hängt i en klädkammare i 37 år och bara väntat på att
få pryda kiosken :)

Svar: Hihi japp och fler saker lär det bli som de ska få pryda. Håller redan på med ett par små saker till :)
guldmulten

2013-11-20 @ 23:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback