Jag smäller av!!

Detta är helt makalöst! 
Förra året virkade jag ett par tomtar. En till mamma o en till svärmor i julklapp.
Innan idag gick jag runt och funderade på ifall jag skulle virka nån mer iår och vad jag hade använt för mönster. Tänkte inte så mycket mer på det sen.
Nu satte jag mig för att äta lunch och kollade mailen i mobilen. Ett nytt mail kom för en liten stund sen!
Såg lite konstigt ut.
Skickat till mig från mig själv. Till och från-adress lika alltså.
Inget ämne på mailet och i mailet är det en bara en länk, inget skrivet.
Länken går till mönstret som jag virkat tomtarna efter!!!!!!!!
Hur är det bara möjligt?!?!?!?!?
Jag har inte skickat nåt, inte ens letat efter mönstret på nätet eller nåt.
Jag är helt chockad :)) Kan inte smälta det riktigt. Det kan ju bara inte vara möjligt! Jag smäller av!!


.

Kommentarer
Postat av: Sara K

Scary...

2013-11-06 @ 14:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback