1 månad!

Japp bara en månad till jul!
Idag var vi ute på vår vanliga måndagspromenad på morgonen. Tog en sväng på Maxi, sicken bra affär det är :) Nu har de ju börjat med pysselprylar!! Var tvungen att handla på mig lite. Tejp, färgade papper och små snögubbar i färdigt pysselkit.
Och vad mycket roliga ljusslingor de har, ett par sådana fick oxå följa med hem.


Så såg jag världens sötaste adventsljusstakar. Köpte ingen men undrar om jag inte blir tvungen att göra det ändå :)



Inte varje dag man är inne på maxi och bara kollar på roliga saker, brukar alltid hasta igenom butiken. Pysselsakerna känns kul tycker jag, skönt med lite grejer till humana priser, de hade faktiskt en hel del grejer. Heja Maxi!!!!

.



Kommentarer
Postat av: Malin

Såg ljusstaken på en blogg häromdagen o tänkte att den vill jag ha! Finns på Maxi alltså?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback