Lillasyster


Igår firade jag min första mors dag som 2-barnsmamma minsann :)
För hon kom till sist, vår fantastiska lilla Stella!
Och ingen igångsättning behövdes för när hon väl ville ut då gick det undan vill jag lova :)
 
Vi åkte in till förlossningen på kvällen efter att jag hade haft värkar under hela eftermiddagen.
Väl därinne var alla väldigt lugna, mina värkar fortsatte men ingen undersökning gjordes och helt plötsligt utan att varken vi eller barnmorskan var beredd så kom krystvärkarna.
Då blev det fart på barnmorskan minsann :) Hon ropade in en annan och sa att här blir det snart bebis!
Nu?
Ingen bedövning av något slag hanns med, förlossningen var redan i full gång. Några värkar senare och drygt 2 timmar efter jag suttit i bilen, låg hon där, helt perfekt, på mitt bröst och jag befann mig lite i chock :)
 
Ja fort gick det, nu är hon en vecka gammal och såklart den sötaste bebisen i världen :)
Har ingen bild inladdad i datorn ännu så det får bli ett bildlöst inlägg idag som önskar vår andra dotter, K:s lillasyster, varmt välkommen till vår familj!! 
 
 
 
 
                                                    
.

Kommentarer
Postat av: A-C

Det låter som rena drömförlossningen :)
Stort grattis till hela familjen från oss!

Svar: Tack snälla!Drömförlossning i tid, men fy för bövelen vilken smärta.... :)
guldmulten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback