Närmare o närmare


Läste idag i tidningen en artikel om att göra rent barns nappar genom att suga av dem helt enkelt. Något vi tillämpat i allra högsta grad :)
Det har i undersökningar visat sig att barn som haft föräldrar som gjort så har blivit mindre allergiska och fått mindre eksem.
Klara har inte råkat ut för något av det, slump förmodligen men ändå :)
Iallafall är det inget man behöver ändra på då :)
Visste sedan innan att barn som växer upp med djur blir mindre allergiska men detta hade jag ingen aning om.

Nu har jag packat väskan, igår skruvade jag ihop spjälsängen och alldeles nyss satte jag kamerabatteriet på laddning, köpte tom små små nappar idag :)
Nu är vi sådär nästan knasigt redo :) Eller inte kanske...för jag tror det dröjer ...

 

 

.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, vi får se vem som kommer först! :-)

2013-05-07 @ 22:35:34
Postat av: A-C

Vilken dag som helst nu? Spännande, lycka till! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback