sista skriket


Sidär då har jag packat ihop min plats och avslutat det jag ska på jobbet och nu är det bara till att gå hem.
Känns lite knepigt minsann.
Det som varit så långt bort är plötsligt idag!
Nu ska jag vila upp mig lite och hoppas på att vi inte får gå över två veckor igen. Känns låååååååååååångt :)
Men men är förberedd ändå på att det blir samma visa igen :)
Jag är redo NU ju egentligen :) Men ett tag till får vi gott vänta.
 
Nu ska vi ta påsk, äta påskmat och träffa vänner och familj. Ska försöka komma på nåt bra att lägga i påskägg till Klara. Inget godis såklart men känns ändå kul att pådörja en påsktradition. Nån lite leksak kanske och kanske några mynt :) Hon gillar ju skarpt att lägga pengar i spargrisen :)
 
Ha en fin påsk!!!
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback