Världens bästa syster!


K min K...
Håller verkligen tummarna för att Klara ska fortsätta vara så fantastisk mot sin lillasyster.
Hon är så otroligt fäst vid henne. Hon pussar och kramar henne massa gånger om dagen. Hon håller hela tiden koll på var S är, hon följer med när vi byter blöjor och när vi ammar sitter hon bredvid oss. Och när hon börjar skrika så klappar Klara henne på magen eller kinden och försöker trösta.
Idag när vi kom hem efter en liten shoppingtur klappade hon henne på kinden och sa -Hej lilla S, sover du? såå sött :)
Visst kan hon vara lite hårdhänt ibland men oftast är det för att hon vill krama henne hårt eller bära henne. Förstår att hon vill krama henne hårt :) Ibland känner jag ju precis likadant, att känslorna blir så starka att man skulle vilja kramas sådär jättehårt...
 
I övrigt så förvånade hon mig häromdagen när hon utbrast -Jag tycker om dig mamma! Det har hon inte sagt innan, inte så klockrent. Hjärtat svämmade över såklart och då skulle jag verkligen velat krama henne sådär jättehårt...
 
 
 
.

Kommentarer
Postat av: Mlin

Kärlek!
Underbart!!

Svar: <3
guldmulten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback