hmm


Jag var så otroligt nöjd att jag mådde så bra efter förlossningen. Det kändes så himla bra i kroppen, jag mådde mycket bättre fysiskt än efter första förlossningen och hade mycket mindre besvär. Var pigg och sugen på att börja röra mig nästan direkt.
Men såklart så ska det ju vara nåt annat då...
Fick hög feber och efter övertalande av mamma (själv tänkte jag som vanligt vänta och se en dag)  ringde jag kvinnokliniken, fick en akuttid och åkte in.
Jaha ja, inflammation i livmodern och jag blev inlagd. Så S och jag installerade oss på sjukhuset igen och jag fick antibiotika intrevenöst. Som tur var behövde jag inte stanna länge utan är hemma igen och får äta 2 sorters antibiotoika nu. Har lite ont i magen fortfarande men hoppas det ger sig strax.
Känns som om vi åkt fram och tillbaka till sjukhuset hur många vändor som helst eftersom vi ju dessutom fick ta en extra sväng med S när hon fick andnöd.
Nu vill vi inte åka mera! :)
Nu ska vi väl ändå hålla hålla oss hemma!
 
 
 
.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback