Lördagmorgon


Den bästa tiden på veckan måste ändå vara tidig lördagmorgon!
I lördags gick vi upp lite efter 6. Strax efter 8 gick vi till lekparken. En sådan fantastisk morgon det var. Solen sken, fåglarna kvittrade och det var knappt en människa ute.
Jösses vad jag blev sugen på att springa då...riktigt sugen. Ska ju dock inte göra det än... Väntar till efterkontrollen är gjord sen, vill inte riskera något.
Tror dock att den första rundan sen inte direkt kommer att vara så mysig :) Formen är ju inte direkt god och jag dras fortfarande med typ 10 extra graviditetskilon...hemskt...
Nåja man får tänka att det är värt varenda hekto :)
1 vecka till semester nu, ska bli härligt!!
 
 
.
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Älskar oxå lördagmornar. Brukar bli rätt tidigt hos oss oxå, men närmare 7 än 6 :)
Oj vad jag oxå är sugen på att springa!! Men lär dröja ett tag och min form lär vara bortblåst oxå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback