Liten skrutt


Sidär då är snart halva arbetsveckan gjord :) Ledig dag imorgon och jag och  ska knalla till mvc för att få en liten koll på magen och lillskrutten där i :)
Magen är redan jättestor men jag minns att det var så sist med. Jag gick upp massor i början och inte så mycket i slutet, hoppas det blir så nu med för i den här taktens ökning kommer jag spränga alla gränser haha.
Vår lille vän rör sig iallafall väldigt mycket nu. Började nån gång innan nyår tror jag att känna ordentligt att det sparkar och rör sig. Så nu är det full fart varenda dag. Verkar vara en liten vilding :)
 
Just nu funderar jag mycket på hur det kommer att kännas med en bebis... känns konstigt att tänka sig hiur det kommer bli med en till. Nu är ju hela jag uppfylld av Klara och all kärlek till henne, svårt att förstå hur de otroligt starka moderskänslorna sen kommer att delas till en till.
Fantastiskt kommer det bli iallafall. Hoppas nu att K kommer vara snäll mot vår lilla vän :)
 
 
 
.
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Såklart hon kommer vara snäll! Hon kommer nog vara den stoltaste o sötaste storasystern!

Postat av: Caperucita

Känslorna kommer inte delas, de kommer multipliceras! Hjärtat kommer öppna sig och lika mycket kärlek som du känner för Klara kommer du känna för Liten. Så är det! :)) Lycka till med allt!

2013-01-23 @ 10:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback