Dan före dan före doppardan

God morgon!
Klockan börjar närma sig 7 och S och jag har varit upp en stund. Det är mysigt med lugnet, resten av huset sover, pappan o storasystern samt farmorn och farfarn.
Sitter i skenet av granen och stjärnan i vardagsrummet, är så mysigt med gran tycker jag.
Igår firade vi min födelsedag, ujujuj vad gammal man är :) och nu väntar vi in julen. Julafton hemma hos oss blir nytt, tänkte det skulle vara mysigt för K att få fira jul hemma. Vi vill ju skapa våra egna jultraditioner också i vår lilla familj. Tänkte göra en sak som vi gjorde när vi var små; att när K vaknar på julaftons morgon så ska det finnas ett snöre vid hennes säng. Så får hon följa det genom huset och vid slutet av det finns en julklapp.hon ska få dockhuset som vi gjort iordning. Hoppas hon ska gilla det lika mycket som jag tror. En liten ekorrfamilj har redan flyttat in :)

Ha en fin 4e advent alla!!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback