Den bästa


Jag har precis lagt det finaste barnet i världen:) Idag somnade hon på 6 minuter, det är är helt fantastiskt hur lättlagd hon är. Fast 6 min var väldigt snabbt :) När man frågar henne om vi ska gå och lägga henne säger hon nästan alltid ja och så går iväg mot sovrummet och vinkar godnatt till den som inte följer med. Jag bara undrar hur länge det ska hålla i sig...jag håller alla tummar!
Och vad hon pratar nu, jag blir förvånad varje dag över ord hon helt plötsligt säger som jag inte har en aning om att hon kan. Hur har hon lärt sig cykel tex? i har aldrig cyklat eller läst någon bok med cykel i såvitt jag vet, ändå pekade hon på en som cyklade ute idag och sa "cykel". Och så är det hela tiden. Hon är som en svamp och bara suger åt sig ord och namn hela hela tiden.  Det är verkligen helt fantastiskt att få vara med och se en liten människa formas!
 
Ha en skön helg alla!
 
 
 
.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Underbart! Måste få träffa den lilla tjejen snart.

Postat av: Anonym

Glömde skriva:
Trevlig helg såklart!!

2012-11-02 @ 21:47:40
Postat av: A-C

Låter underbart! Ser så mycket fram emot allt sånt här också! :)

2012-11-07 @ 19:18:26
URL: http://annc.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback