Älskade barn


Idag är det ett år sedan! 1 år!!?!?
Strax innan 5 på morgonen för ett år sedan kom hon till oss, fantastisk och den vackraste man någonsin skådat.
Finns inte ord för att beskriva den lyckan.
Den dagen började livet... det riktiga livet.
Sedan dess har kärleken växt varje dag och flera gånger om dagen tittar jag på henne och bara måste krama henne så hårt jag kan. 
Jag kan titta på henne när hon ligger och sover i sin säng och undra om det är sant. Kan vi verkligen ha fått denna fantastiska lilla tjej till vår familj?
Men visst är det sant, nästa morgon slår hon upp sina blå ögon igen, tittar på mig med ett stort leende och säger "pappa" :)
Att bli förälder är så otroligt stort, det vet ni alla som är det, mycket större än man någonsin kan föreställa sig.
Detta året som gått är det klart bästa i mitt liv.
Ett stort grattis till min älskade lilla K idag på 1-års dagen. Du är mitt allt!



2011-05-31


.

Trackback