8 månader


8 månader idag!
ujujuj (läses på närkingska:))
Ja lilltjejen blir stor, helt klart!
Så har hon blivit sjuk för första gången. Feber några dagar och nu jättesnorig, stackars liten.

Så har vi slutat amma också. Det gick bra, bara jag som fick lite mild separationsångest :)
På bvc igår så syntes det på viktkurvan, den såkallade amningspuckeln har vi kommit över och kurvan hoppar nu ner ett par snäpp. Precis som det ska vara och brukar vara när man slutar amma och hon är mer rörlig.

Konstigt att man kan tycka att det är lite jobbigt att sluta amma, var inte beredd på det. Är ju så speciellt med amningen, kunde jag inte fatta innan. Nu är plötsligt min lilla bebis inte liten längre...

Samtidigt ser jag så otroligt mycket fram emot allt som ligger framför oss.
Att få se henne börja gå och säga sina första ord... att få bygga sandlåda i trädgården och köpa uppblåsbar liten pool till sommaren... att få måla, kladda, baka och pyssla ihop...

Det är stort det här med barn!!



.

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej!



Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.

Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.

Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.



Är du intresserad?

Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.



Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.



[email protected]

2012-02-01 @ 09:56:31
Postat av: Maria

Lilla stora tjejen :)

2012-02-02 @ 10:58:05
URL: http://gomorronsol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback