hobbyrummet part II


Kom på att jag inte visat hela hobbyrummet, här kommer då resten 
Lite gamla bilder ser jag, har nog hänt lite till men men :)

      
Anslagstavla som P gjort                                                                   Tidningsställ som blivit tapetprovshållare
                                                                                                       tillverkad av P :)   

     
Bakom draperiet finns vad?
Iallafall annat golv för att man lätt ska kunna sopa om man sågar o grejar där:)

        
 Verktygstavla som vem har gjort... ?    maken maken   

   
Slaktade en gammal kartbok och piggade upp dörren ut till garaget. Tapetklister och lack!
och en sparkplåt av durkplåt.


ordning o reda :)


.


Kommentarer
Postat av: Maria

Så fint! Jag vill också ha ett hobbyrum!!!!!!!! :)

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Ordning och reda e det bästa jag vet! Bra förvaring hjälper till!



Vilken snygg tapet också, precis min stil :)

2012-02-04 @ 19:00:45
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! Tack för din fina hälsning hos mig! Men jag ser att vi har mycket gemensamt :) Den här tapeten fast i annan färgställning har vi i vårt arbetsrum!



// Sandra

2012-03-09 @ 17:03:46
URL: http://www.sveaspunkt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback