hokus pokus stol


Vi var oerhört överens om att det var en hokus pokus barnstol vi ska ha.

Både P och jag har haft sånna bär vi var små.
Nya är för dyra tycker vi men begagnatmarknaden är ju stor för barngrejer.
Hittade via facebook en stol som fanns här i vår lilla ort. Ibland är fejjan inte så dum :)


                                       

                Hela köket blev på nåt vis mycket                 Och så här glad blev lilgrodan när hon testade den :)
                hemtrevligare när stolen kom in :)



.

Kommentarer
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det <3

Hej hej, hoppas allt är bra? :).



Jag har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Just nu har jag igång tävlingar om Personlig almanacka, valfritt plagg från Miss Lia, Eyelash serum, m.m! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen samt i fliken Tävlingar.



Har nya tävlingar varje vecka nu fram till Nyår, så passa på att vara med!



Kika gärna in & se om det är något som intresserar dig :)



Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt!



Ha det gott,

Kram Nathalié


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback