Hobbyrummet part I :)


Vårt sk hobbyrum har varit ett svart hål hemma. Varje gång jag gått igenom det för att komma till tvättstugan har det stört mig att vi aldrig fått i ordning därinne.
Kolla bara så det såg ut när det var som värst!!! haha

 



Nu har det genomgått totalförvandling och ser numera ut så här:

 
heltäckningsmatta är finfint                                                       springfield :)

 
Syhörna...

 
Sydde ett draperi mot tvättstugan.                                            Det blev en snutt tyg kvar så två stolar fick 
Brevid sitter en liten fotosamling :)                                            matchande nya sitsar

 
Pysselbordet                                                                                En gammal lådhurts fick sig ett lyft           
                                                                                                        med  sprayade handtag och tapet

Jösses vad bilder det blir... visar verktygshörnan och resterande en annan dag :)


God helg!


.



Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är så GRYMT avis på ert hobbyrum! Vill ha ett eget som är lika fint! Jag kommer över och pysslar en dag och lånar ert fina rum i väntan på ett eget :)

Postat av: Malin

Fint!! Önskar oxå att jag hade ett hobbyrum, undrar om jag skulle pyssla mer då? Kanske måste fixa iordning där uppe lite mer :)

2011-11-15 @ 12:53:28
URL: http://healthandliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback