10 dagar


Jahopp!
10 dagar över och ingen lite bebis som verkar vilja komma ut ännu. pust!
På måndag blir det till USÖ för bedömning om inget hänt innan dess. Hoppas hoppas :)
Idag har jag rensat lite maskrosor så gott det går med tjockmagen , tur att ingen är i närheten när jag flåsar o blir anfådd :) Grävde upp lite blommor o flyttade oxå o sen orkade jag inte trädgårdsarbeta mer :)

Nu är strax min musli i ugnen klar. (andra omgången av Ingas recept, tack för det!)
Sen ska jag ut o spraya ett fat som jag tyckte kunde bli gult :)

Men som sagt, vi är fortfarande hemma om nån undrar =)


.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man undrar hela tiden! Så tack för info :) Kom igen nu bebis, sätt lite fart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback