hjärtljud


Idag har vi varit på mvc för kontroll.
Min mage hade precis rätt centimeter och alla mina värden var bra.
Och så det lilla hjärtljudet som slog starkt och precis lagom snabbt!! Så häftigt var det! Hördes på en gång och jättetydligt. Fantastiskt!
Så har jag fått svar på varför jag blir så flåsig när jag går i trappor o så, inte för att konditionen helt försvunnit utan för att hjärtat har mera blod att arbeta med.
Å så ska jag ta små steg när jag går och inte älga på så :)

Känns jätteskönt att ha fått en koll! 3 veckor till nästa :)


.

Kommentarer
Postat av: anna andersson

Åh, vad mysigt. Så kul för er, är så glad för er skull <3<3<3 kram

2011-01-26 @ 12:52:28
Postat av: Maria

Måste ha varit en fantastisk känsla :))) Härligt!

Postat av: Maria

Måste ha varit en fantastisk upplevelse :))) Härligt!

2011-01-30 @ 01:54:10
URL: http://gomorronsol.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha, det blev visst två inlägg när jag trodde att det första inte kom fram :)

2011-01-30 @ 01:55:50
Postat av: Rumah Dijual

Your look at nevertheless this is great and ways in which I truly feel. I recently now mailed him this internet site to say him your personal view.

Postat av: Pakaian Muslim Modern

Generally I never read whole articles but the way you wrote this information is simply amazing and this kept my interest in reading and I enjoyed it.

Postat av: Jual Beli Mobil Bekas

This will be a person that is useful blogs Weve ever arrive across about this subject. Basically Fantastic.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback