kli i fingrarna


Nu börjar det klia lite i fix o trix-fingrarna...
Har fått ett ordning o reda fixande på hjärnan. Tänker mig att göra iordning det sk. hobbyrummet hemma. Det har verkligen fått vara helt ifred och nu ser det ut därinne som om det slagit ner en bomb vekligen. Får lite ångest varje gång jag går igenom det :)
Skulle vilja få i ordning på alla grejer därinne och kunna använda det ordentligt.
Det är en del att göra dock. Både väggar o golv måste fixas och sen behöver en hel del smart förvaring fixas. Så i min hjärna tänks det nu för fullt på hur vi skulle kunna få till det på bästa sätt.
Verktygen på sitt ställe och symaskinen på sitt :)
Vi får se om jag kan få fart på det här i vår eller om det fortfarande bara kommer stå på att-göra-listan :)

     
  

.


Kommentarer
Postat av: Sara

Häckar du? :-)

(bygga bo och lägga ägg)

2011-03-01 @ 08:16:37
Postat av: Maria

Jag vill också ha ett hobbyrum!!! Ett rum där sambons alla gitarrer och musikprylar får plats tillsammans med min syhörna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback