fredan äntligen


Heregud vad skönt att det äntligen brev fredag.
I början på veckan tvivlade jag på om det någonsin skulle bli helg igen. Tuff jobbarvecka, har varit ohyggligt trött och känt mig otroligt uttråkad, oengagerad och orkeslös.
Dessutom har jag hamnat i ett projekt med sveriges största idiot till projektledare vilket inte gör saken bättre. Han skällde ut mig efter noter och talade om hur otroligt inkompetent jag var förra veckan. Och allt pga av en skitsak som han hängt upp sig på. Han sa så mycket dumma saker som egentligen bara påvisar att han själv är en tragisk människa.
Han är ökänd sen länge för att vara en riktig buffel och ha ett fult sätt.
Fy fasen, är nervös hela tiden för projektet och stressar upp mig. Orkar inte med sånt skit nu.
Min chef skulle ringa upp hans chef sa han och säga att så här får det inte gå till. Hoppas han gjorde det.

Nåja fredagen är här och ikväll blir det restaurangbesök för mig o min lilla make.  Härligt!
Vi ska äta upp vårt bröllopspresentkort från jobbet. Italienskt!! Mumma!!
Då ska det inte tänkas på nåt jobb inte!

Ha en jätteskön fredag alla!

Kommentarer
Postat av: Maria

Den där projektledaren borde få på nöten rejält!!! morr



Hoppas maten var god!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback