helgen v. 37

Oj oj tiden springer på.

I helgen var vi på en liten bröllopsmässa i Hallsberg. Inte jättemycket att se men ändå trevligt och dessutom gratis.
De hade en liten uppvisning av brudklänningar och för varje som kom ut så sa både ps o jag att min är finare =) haha det är ju skönt att man känner så :)
Hittade en intressant smyckesbutik oxå som jag nog måste ta och besöka. En tjej som gör unika fina smycken. Blir nog till att ta en tripp här framöver.

 I söndags trädgårdsfixade jag lite. Fixade till en rabatt och satte lite lökar. Så har jag börjat måla det enda bruna fönster som finns kvar. Tänkte dra igång renovering lillrummet nu.

 Och så röstades det förstås. Orkar inte enskommentera resultatet känner jag. Är så mäkta besviken på sverige och hela skiten!

Nu fika!

                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback