snor, shopping och sprutande blod


jaha då blev det min tur då iallafall till sist. Hjärnan full med snor, ont i halsen och 2 paket näsdukar har redan gått åt idag.
Blä! Känner mig rätt seg.

I söndags åkte jag på liten tröstshoppingtur. Rensa tankarna lite och försöka få upp humöret. Brukar funka bra med shopping. O denna gången hittade jag lite iallafall. Lyckades komma hem med 2 koftor, en långärmad top, en kortärmad top, 2 par färgade jeans och en klänning! Nice =)
Dessutom stannade notan på typ under 1100:- Perfa!

På förmiddagen idag lyckades en kollega slå huvudet i en hylla och få hål på en artär. Jesses vad blod... Mig bekymrar det inte så mycket men många tycker det är väldigt otäckt.

Nä nu sitter jag bara och babblar utan att ha nåt att säga...
Jobba på 1 o 2!


.

Kommentarer
Postat av: Sara

Fyndshopping är trevligt :-)

Är det farligt att få hål på en artär? Det låter kanske värre än det är...

2010-03-25 @ 08:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback