man o fru?


Som ni alla vet vid detta laget så kommer vi att gifta oss i höst =)
Det ska bli såå otroligt roligt!
Inatt drömde jag att gästlistan var på ca 30 personer mer än vi bjudit. Gulp. Jag blev vrålnervös och undrade hur vi skulle få till det. Skönt när jag vaknade och insåg att det var en dröm :)

Det är ju alltså mycket mycket bröllop i hjärnan just nu. Jag har liksom lite svårt att låta bli att fundera och planera hela tiden. Tankar ändras o går fram o tillbaka hela tiden.
Iallafall är min klänning o skor fixade. Ringarna är klara och igår ringde prästen så vi har bokat in möte med henne.
Det känns ganska lugnt med planeringen egentligen men det blir mycket surfande efter inspiration:)
Allt känns bara spännande och kul!!


                     
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Det ska bli så roligt så!!

2010-08-18 @ 10:28:28
Postat av: Malin

Ja visst är det roligt!! Förstår att dina tankar mest handlar om bröllop. Spännande. Finns ju så mkt man kan inspireras av. Gulp om jag skulle gifta mig så skulle jag ha jättesvårt att bestämma mig om allt :) Vi var ju på bröllop i helgen, såå mysigt även om jag inte alls kände brudparet så blir man så rörd av alla tal o att de var så fina. Ser fram emot november.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback